Реформа Нової української школи передбачає інноваційні підходи до навчання в початковій школі. Про дитиноцентризм, інтегроване навчання, розвиток життєво важливих компетенцій та інші зміни розкаже стаття Проєкту «Навчаємось разом: дружня школа».
Вимоги до навчального процесу в Україні регулює Державний стандарт початкової освіти. Він, зокрема, визначає принципи, якими керується українська педагогіка, а також ключові компетенції, яких набувають учні Нової української школи.
Так, українські школярі мають рівні права на освіту. Для того, щоб навчальний процес приносив дітям радість, освітні вимоги відповідають їхньому віку. Більше уваги педагоги приділяють грі, творчості та фізичній активності дітей, а обсяг домашніх завдань у початковій школі обмежений. Дітей з
...
Читати далі »