Головна
 
Персональний сайт вчителя початкових класів Краснік Олени СтепанівниП`ятниця, 05.17.2024, 8:55 AM



Вітаю Вас Гість | RSS
Головна
Меню сайту

Міні-чат

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 17

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Корисні посилання



5:20 PM
Незалежне оцінювання вчителів початкових класів: МОН розробило проєкт Програми

Пропозиції щодо проєкту можна внести до 15 лютого 2022 року.

Міністерство освіти і науки розробило проєкт Програми незалежного тестування фахових знань та вмінь учителів початкових класів закладів загальної середньої освіти.

Незалежне тестування є одним з трьох інструментів сертифікації вчителів початкових класів шкіл та застосовується для перевірки фахових знань та умінь як складових професійних компетентностей вчителя початкової школи відповідно до трудових функцій:

  • управління освітнім процесом;

  • навчання учнів предметів (інтегрованих курсів);

  • партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу;

  • організація освітнього середовища.

Кожен розділ програми містить підрозділи, що відповідають професійним компетентностям вчителя початкової школи згідно з Професійним стандартом.

Перший розділ «Управління освітнім процесом» містить підрозділи:

  • планування освітнього процесу;

  • вимоги законодавства до організації освітнього процесу;

  • оцінювання результатів навчання учнів.

Другий розділ «Навчання учнів предметів (інтегрованих курсів)» містить підрозділи:

  • комунікація державною мовою з дотриманням норм української літературної мови;

  • система теоретичних знань з освітніх галузей, визначених Державним стандартом;

  • методики навчання освітніх галузей, визначених Державним стандартом;

  • інформатична освіта та цифрове освітнє середовище.

Третій розділ «Партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу» містить підрозділи:

  • психологічні особливості, самооцінка та особливості становлення пізнавальних процесів учнів молодшого шкільного віку;

  • розвиток емоційно-етичної компетентності вчителя;

  • суб’єкт-суб’єктні відносини вчителя з іншими учасниками освітнього процесу.

Четвертий розділ «Організація освітнього середовища» містить підрозділи:

  • організація індивідуального, диференційованого та інклюзивного навчання;

  • організація безпечного освітнього середовища;

  • змістове наповнення освітнього середовища.

Зауваження та пропозиції до зазначеного проєкту Програми приймаються у довільній формі до 15 лютого 2022 року на електронну адресу: alevtyna.lototska@mon.gov.ua.

З повним текстом документа ви можете ознайомитися тут:

 
 

 

 

Переглядів: 271 | Додав: lena_krasnik | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Права дітей

Оцінювання

Як здійснювати рівневе оцінювання учнів 3-4 класів НУШ?

 


Архів записів

Освіта.ua

Шкільне життя

Календар
«  Лютий 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28

Свята та події
Святковий календар. Спілкуємося українською мовою

Пошук

Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
uCoz